A hetedik osztály a romantika korszakán belül Erkel Ferenc életével és műveivel ismerkedett meg. A tanultak elmélyítéséhez egy önálló feladatot kaptak: szófelhőt kellett
[...]
Tanulóink a digitális tanrend ideje alatt is várják az alprogrami foglalkozásokat. A céljaink pedig továbbra is azok , hogy az alprogrami foglalkozásokon olyan
[...]
Az 5-8.évfolyamos tanulók a tanórán lépésenként ismerkedtek a versírással, melyhez a sorvégi rímeket a Poet rímszótára segítségével alkották meg: Covid ellenére jön a húsvét, a és ez
[...]
Fehérvasárnaphoz köthető népszokások Fehérvasárnap ideje a húsvétot követő vasárnap. A római katolikus egyházban a húsvéti ünnepkör zárónapja. Elnevezése onnan ered, hogy a korai kereszténységben
[...]
A Digitális Témahét fő célja a digitális pedagógia módszertanának népszerűsítése és elterjesztése a köznevelésben. A program fontos törekvése, hogy a digitális kompetencia-fejlesztés az
[...]
Az apró örömök élvezetének képessége elválaszthatatlan a jelentudatosságtól. Ám ennek véghez vitele korántsem olyan egyértelmű vagy könnyű. Például ebben a „szent minutumban” mi
[...]
A Digitális Témahét fő célja a digitális pedagógia módszertanának népszerűsítése és elterjesztése a köznevelésben. A program fontos törekvése, hogy a digitális kompetencia-fejlesztés az
[...]
Napi 2 liter folyadék kell a fizikai és szellemi egészség megőrzéséhez. A cukros italok túlzott fogyasztása már gyermekkorban is elhízáshoz és fogszuvasodáshoz vezethet.
[...]
Az online informatikai órán a tanulók azt a feladatot kapták, hogy készítsenek 6 jelenetből álló képregényt Csokonai Reményhez című verséhez vagy a költő
[...]
Rófusz Ferenc Oscar-díjas filmje egy házba berepülő, csapdahelyzetbe került légy utolsó perceit dokumentálja. Milyen, ha mi vagyunk a légy? Ha mi kerülünk csapdába?
[...]
Font Resize
Contrast
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.Elfogadom